خانه > خالد رحمتی > پیام قدردانی

پیام قدردانی

دسامبر 28, 2011

…عزیزان
 مادرم حبیبه صفری  بعد از زحمات بسیار زیاد و زندگی پر از سختی و تلاش در کوچه و خیابان های سنندج و تلاش خستگی ناپذیر ودلسوزانه در صف پیشمرگان کومه له در اکثر نقاط کردستان از کامیاران تا سردشت بلاخره در تاریخ 2011/12/16 در بیمارستانی در یوتبوری سوئد چشم از جهان فرو بست

براستی من نمی‌دانم و یا توانایی آنرا ندارم که با چه شیوه ایی و با چه زبانی  احساسات درونی خودم را در مقابل این همه همدردی و ارزشی که برای در گذشت مادرم انجام داده اید بیان کنم به همین قناعت میکنم که من هم به همه شما عزیزان تسلیت بگویم که از او خاطرات بسیاری برای تک تک شما ها  به جای مانده است و مرگ او برای همگی شما ملموس است ..
عزیزان
 بدین وسیله می‌خواهم سپاسگزاری درونی خودم .خواهرش . برادرانش وبستگان نزدیکش برای آن همه ارزش که طی این چند روز  از همان شب در گذشتش تا خاکسپاری او چه با حضور خودتان در مراسم ها و سخن رانیها و شعر خوانیها و پیامهایتان وهمینطور از عزیزانی که امکان آمدن به مراسم را نداشتند و بوسیله تلفن و پیغام از شهر ها و کشورهای مختلف همدردی خودتان را اظهار داشته‌اید همچنین از رادیوها و کانال تلویزیونها و سایتها و احزاب و سازمانها و گروههایی که بوسیله پیغام و یا شرکت فعال خودشان یاد مادرم را گرامی داشته‌اند وجا دارد از تمام کسانی که در این مدت شب و روز با کار و زحمات شبانه روزی خودشان از ته قلب و با دلسوزی بسیار کار و فعالیت کرده اند و تمامی کارهای اداری و مراسمها و خاکسپاری ومهمانپذیری را به شیوه ایی شایسته پیش بردند قدر دانی خودم را به اطلاع آن عزیزان برسانم . لازم است از دوستان و آشنایان و اقوام در کردستان که در مراسم عزا داری مادرم در باینچوب زحمت کشیده و یا در مراسم او شرکت کرده‌اند سپاسگزاری نمایم امیدوارم بتوانم جواب این همه زحمت و مَحبت و دلسوزی و همدردی و مسئولیت شما عزیزان نه در همچون مراسمهایی بلکه در مراسمهای شادی شما عزیزان جبران کنم با آرزوی سلامتی برای تک تک شما عزیزان و سپاسگزاری بیکران

خالد رحمتی 2011/12/25

دسته‌ها:خالد رحمتی